020-3080645 info@iconneqt.nl

Zeeman bindt jonge Europese moeders

Zeeman

Zeeman biedt een breed assortiment aan voor baby’s en kinderen. Kenmerk is een hoge kwaliteit, voor een lage prijs. Maar dat wisten nog niet alle aanstaande moeders in Europa. Dus bedacht Zeeman een langlopende digitale campagne om jonge moeders kennis te laten maken met het Zeeman aanbod. In de winkel en online.

De uitdaging

Jonge (aanstaande) moeders worden uitgenodigd om kosteloos een rompertje voor hun kindje te komen halen in de Zeeman filiaal in de buurt. In heel Europa zijn dat er meer dan 1300 vestigingen. Om het gratis rompertje te ontvangen dient de (aspirant) Zeemanklant eerst via de site gegevens in te vullen. Als retailer, wil je anno NU aan de hand van deze gegevens zo persoonlijk communiceren met de klant. Na ontvangst van de gegevens wordt er geheel automatisch een uiterst persoonlijke email flow gestart . In vier talen wordt de moeder van Spanje tot Friesland persoonlijk gemaild. Ze ontvangt een email, voorzien van een coupon met barcode. Tegen inlevering van deze coupon kan er in de winkel het gratis cadeautje in ontvangst genomen worden.

 

“Maarten is nu zeven maanden”
Maar daar stopt het niet. Integendeel. De nieuwe Zeeman klant ontvangt vervolgens iedere maand weer een persoonlijke mail waarin wordt geanticipeerd op de groeimomenten van de kleine. De naam of de namen (bij een tweeling) worden genoemd in de mails en er wordt uiteraard gewezen op de aantrekkelijke opties die Zeeman biedt voor de kleine in de specifieke levensfase.

“Maarten is nu zeven maanden”
Maar daar stopt het niet. Integendeel. De nieuwe Zeeman klant ontvangt vervolgens iedere maand weer een persoonlijke mail waarin wordt geanticipeerd op de groeimomenten van de kleine. De naam of de namen (bij een tweeling) worden genoemd in de mails en er wordt uiteraard gewezen op de aantrekkelijke opties die Zeeman biedt voor de kleine in de specifieke levensfase.

Het resultaat

Het lijkt dat de zeer persoonlijke benadering wordt gewaardeerd. Dat wordt onder meer zichtbaar uit de vele bedankt mails aan ‘meneer Zeeman’. De branding van het merk Zeeman heeft bij deze speciale klantgroep een grote boost gekregen. Ook alle andere doelstellingen zijn overtroffen.

Elke dag zetten wij ons met passie en plezier in voor uiteenlopende klanten en opdrachtgevers. Ons team bestaat uit ervaren email marketing specialisten, campagne managers, developers en analisten. Wij gaan de echte vriendschap aan met onze klanten. Loyaal, korte lijnen en makkelijk bereikbaar…

Anouk Zwart

Senior Accountmanager

Ik wil een online demo



©2018 iConneqt | Email marketing software

All Rights Reserved. Powered by Advanced CRMMail Technology B.V.

©2018 iConneqt | Email marketing software

All Rights Reserved. Powered by Advanced CRMMail Technology B.V.