020-3080645 info@iconneqt.nl

Technische infrastructuur

Onze data staat in streng beveiligde data centers in Nederland, België en Duitsland. In het kader van de privacywetgeving nooit buiten Europa.

24/7 monitoring

De servers waar iConneqt op draait worden 24/7 beheerd door een team van externe expert aangestuurd door het eigen IT-team. We maken gebruik van verschillende geavanceerde en streng beveiligde datacentra in Europa. Om de beveiliging van gegevens in het kader van privacy worden de klantgegevens niet opgeslagen in de USA of  binnen datacenter waar de jurisdictie van Amerikaanse overheid heerst. Het zal duidelijk zijn waarom.

Deze centra zijn streng beveiligd, zowel tegen mensen als tegen digitale bedreigingen van buiten. De centra zijn via super glasvezelverbindingen direct verbonden met het internet. Ze zijn uitgerust met krachtige klimaatbeheersystemen, eigen aggregaten om stroomstoringen op te vangen en 24/7 onderhoud en bewaking.

Beveiligingsverklaring
Het document met alle details over de beveiliging van systemen en de gegevens is op aanvraag beschikbaar .

  • ISP-feedbackinformatie
  • Sommige van de grotere ISP’s hebben FBL’s* die informatie uitwisselen over klachten en problemen.
  • Dat maakt het mogelijk ervoor te zorgen dat maillijsten kloppen en schoon zijn. Bij elke emailcampagne ontvangen we voortdurend feedback via deze FBL’s. Ook dit zorgt voor een optimalisering van de bezorging.
  • Continue controle op zwarte lijst
  • De complete verzendinfrastructuur wordt 24/7 gemonitord om die goede reputatie te garanderen.
  • Dit wordt ook gedaan door het bewaken van de zogenaamde zwarte lijsten. Dit zijn eigenlijk lijsten van alle bekende spammers.
  • Wanneer een iConneqt-gebruiker het systeem gebruikt voor SPAM (wat in strijd is met de overeenkomst) en dus op een zwarte lijst komt, worden wij onmiddellijk gewaarschuwd en wordt er actie ondernomen.
  • De spammer heeft geen toegang meer tot iConneqt en het IP-adres wordt op de zwarte lijst gezet.
  • Meerdere IP-groepen
  • Er wordt gebruik gemaakt van verschillende IP-groepen voor de verzending van de emails. Ieder van die groepen heeft een reputatie opgebouwd. Er is een mogelijkheid om specifieke IP-groepen toe te wijzen aan specifieke klanten. Dit is een krachtige functie die ons in staat stelt om de reputatie van de verschillende gebruikers te scheiden.
  • Providers zijn kritisch m.b.t. bulk-emails. Dus hebben ze verschillende harde regels gemaakt op welke wijze ze bulk-email willen ontvangen en controleren op de authenticiteit. Deze richtlijnen beschrijven hoe ze willen dat emails worden aangeboden aan hun technische infrastructuur om de beste aflevering in de inbox te krijgen.Daarnaast wordt steeds meer kunstmatige intelligentie  ingezet om de relatie tussen de verzender en de betrokkenheid van zijn ontvangers vast te stellen.

We komen in de inbox

iConneqt werkt met een netwerk van de beste specialisten. Zo worden de mails verzonden via verschillende kanalen en dageliojks gemonitord door in een gespecialiseerd team van Postmastery en van Teneo. Daar komt veel bij kijken. We noemen de belangrijkste zaken op een rij. 

 

  • Continue controle op reputatie
  • De Technische verzendinfrastructuur (MTA) heeft meerdere groepen met IP-adressen.
  • Aan elk van deze adressen is een reputatie bevestigd.
  • De reputatie is te vergelijken met een toegeschreven “score” op basis van gedrag in het verleden.
  • Deze reputatie is erg belangrijk om een optimale bezorging te garanderen. De reputatie wordt continu gecontroleerd, 24/7.
  • Nog belangrijker is dat de MTA-infrastructuur zo ontworpen is dat het gebruik van een IP-adres, wanneer de reputatie onder onze normen komt te liggen, automatisch kan worden aangepast (downgraden). Dit zorgt ervoor dat de emailcampagnes altijd via de best-scorende reputatiegroepen worden bezorgd.
  • Inbox-controle bij meer dan 60 belangrijke providers
  • 24/7 draaien er systemen die automatisch de bezorging controleren bij meer dan 60 van de belangrijkste providers.
  • Is er ergens een probleem met de bezorging dan gaat er een ‘alarmbel’ af en wordt er ingegrepen, om steeds te zorgen voor een zo optimaal mogelijke bezorging (delivery rate).
  • Meerdere e-verificatiemethoden volgens industriestandaard
  • De verzendsystemen zijn uitgerust met meerdere email-authenticatie-standaarden en technologieën zoals SenderID / DKIM / SPF. Deze technologieën garanderen aflevering van de emails in de inbox van uw ontvanger.
  • Ingebouwde spamcontrole
  • Standaard zit binnen iConneqt de mogelijkheid om emails, voordat deze worden verzonden, eenvoudig te controleren op SPAM- woorden. Je krijgt dan een ‘rate’ voor die email en een eventueel advies om bepaalde woorden te vervangen.
  • ISP-leveringsrichtlijnen.

Ik wil een online demo



©2018 iConneqt | Email marketing software

All Rights Reserved. Powered by Advanced CRMMail Technology B.V.

©2018 iConneqt | Email marketing software

All Rights Reserved. Powered by Advanced CRMMail Technology B.V.