020-3080645 info@iconneqt.nl

Boost Profitable Direct Bookings

DIGITAAL VERLEIDEN
Verbeter de conversie. Maak van website bezoekers (potentiële) gasten.
Laat je online CRM database groeien.
Mail gericht en meer effectief vanuit gastprofiel en boekingshistorie.

Simpel Online.

Het kan beter, voor minder kosten

Minimaal drie argumenten:

1. LEER DE BEZOEKERS OP JE WEBSITE KENNEN, DOE ZE EEN AANBOD!

MEER DIRECTE BOEKINGEN. Slimme technologie herkent de bewegingen van de (potentiële) gast. Wanneer er niet direct wordt geboekt, ga je bouwen aan de relatie. Via email doe je binnen seconden een persoonlijk aanbod they can’t refuse. De resultaten zullen meetbaar verbeteren.

Meer informatie

Conversie optimalisatie rond de boekingsengine (PMS)
Maak van websitebezoekers gasten. Laat ze niet verder surfen of gaan boeken bij een OTA. Wij hebben technieken om de (potentiele) gast effectief te verleiden om hun emailadres achter te laten. Automatisch doe je een aanbod they can’t refuse. 

iConneqt beschikt over krachtige opties om de conversie rondom de boekingsengine te optimaliseren en structureel te werken aan de groei van de (potentiële) klantendatabase. Je maakt eenvoudig webformulieren aan voor meerdere doelstellingen.

Maak webformulieren om automatisch een digitale brochure te ontvangen, om aan te kunnen melden voor de nieuwsbrief. We verhogen de conversie en alles gaat automatisch.


Meer over Webinteractie >

2. BOUW EENVOUDIG AAN JE EIGEN DATABASE VOL (POTENTIËLE) GASTEN

EMAILMARKETING. Je bouwt aan je de groei van de eigen database.(CRM). Continue inspireer je met slimme emailcampages tot boeken. Met aanbiedingen en bijzondere belevingen. Met iConneqt communiceer je persoonlijk en anticipeert op digitaal boekingsgedrag en het klantprofiel.

Meer informatie

Je scoort beter. Op het klant- en aankoopgedrag vanuit emailcampagnes kan er (automatisch) geanticipeerd worden met gerichte mailcampagnes. Klanten die een bepaalde periode geen online aankopen hebben gedaan kunnen zo gemotiveerd worden.

Vanuit de berekende klantwaarde wordt er gerichter en succesvoller gemaild. Webshop klanten worden automatisch gekoppeld aan de lokale vestiging, ook ten aanzien van het retourbeleid zitten hier voordelen aan.

  • Op de gedetailleerde aankoopinformatie vanuit de webshop (en POS) kunnen eenvoudig gerichte emailcampages worden ontwikkeld. 
  • Door het gebruiken van dynamische content wordt het aanbod steeds meer individueel gericht. De resultaten worden verbeterd.
  • Statistieken geven een gedetailleerd beeld van kosten/opbrengsten.

Meer over Databasemanagement

3. BETAAL MINDER EN GENIET VAN MEER MOGELIJKHEDEN

LAGERE KOSTEN!  Je kiest voor een groeipad. Onze prijzen zijn ongekend scherp. Dat kan door ons volume, ons organisatiemodel en het beperkte aantal consultants. Met iConneqt krijg je de beschikking over krachtig online digitaal marketing en sales gereedschap voor aanzienlijk lagere kosten.

Meer informatie

Er zijn geen investeringen in techniek of onderhoud en de maandelijkse kosten zijn schaalbaar afhankelijk van de gewenste functionaliteiten.

De kosten worden bepaald door vier factoren:

  • Het aantal afgenomen modules.
  • De omvang van je database.(iConneqt zorgt voor beheer, behoud en meerdaagse backups).
  • Het aantal emails dat maandelijks verstuurd wordt.
  • Het aantal gebruikers.

Je wilt dat je organisatie beschikt over het beste digitale gereedschap

Centraal staat de CRM database. Vanuit klantkennis ben je als hotelier in staat persoonlijk digitaal met je (potentiële) gasten te communiceren. Resultaten zullen verbeteren.

Fletcher Hotels

  1. De uitdaging

Als hotel wil je, om financiële redenen, groeien vanuit je eigen database. Daarom maken bedrijven gebruik van nieuwe geavanceerde online marketing automation technologie. Online marketing gereedschap dat gemakkelijk is in het gebruik, maar onder de motorkap slimme technologie biedt om het resultaat meetbaar positief te beïnvloeden.

Zo ook Fletcher. Fletcher is gegroeid naar de grootste Nederlandse hotelketen. Geen Fletcher hotel is hetzelfde, gasten worden steeds verrast. De aansturing is gecentraliseerd, ook de marketing en sales. De ceo van Fletcher Rob Hermans vertelde in een interview in Hospitality Management dat er een landelijke bezetting is van 82% over het gehele jaar en dat dit vooral direct boekings zijn.

Email is een belangrijk kanaal voor Fletcher. Met iConneqt zijn er meer dan 500 miljoen emails verzonden de afgelopen jaren. Klanten worden met slimme emailcampages met succes geïnspireerd en in beweging gebracht.

Let's make friends!

Graag op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom iConneqt? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.



©2018 iConneqt | Email marketing software

All Rights Reserved. Powered by Advanced CRMMail Technology B.V.

©2018 iConneqt | Email marketing software

All Rights Reserved. Powered by Advanced CRMMail Technology B.V.