020-3080645 info@iconneqt.nl

We laten je online klantendatabase snel groeien

Ken je klanten. We brengen ze in kaart

 

De brievenbus gaat dicht voor ongeadresseerde reclamefolders.
Wij gaan in de winkel zorgen voor de opbouw en groei van jouw digitale brievenbus.

De brievenbus gaat dicht voor ongeadresseerde reclamefolders

De rechter heeft bepaald dat je klanten in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Haarlem en Tilburg actief moeten aangeven dat ze reclamefolders willen ontvangen. Doen ze dat niet, dan wordt uitgegaan van Nee/Nee.

De brievenbus is gesloten.
Verwacht wordt dat veel gemeenten deze regel zullen volgen. 
Dat heeft natuurlijk grote impact op de traffic naar de winkel, dus op de omzet. 

 

De oplossing: Krasloten.

1. Bij het afrekenen krijgt de klant een kraskaart. Een Cadeautje!

De klant kan aantrekkelijke prijzen winnen.
De kaart is voorzien van jullie branding.

2. De klant voert online de code in

Dit is de start van de persoonlijke customer Journey vanuit de winkel. Belangrijk…de gegenereerde klantdata is julie eigendom. 100%!

3. Binnen enkele minuten ontvangt de klant de gepersonaliseerde mail met de uitslag

De prijzen zullen verschillend zijn. Van enkele aantrekkelijke hoofdprijzen tot een kortingscoupon voor in de winkel of webshop.

4. De nieuwe klantdata is automatisch opgeslagen in de Database en zijn met een muisklik beschikbaar

Je kunt eenvoudig jullie nieuwe klantgegevens downloaden en importeren in je emailmarketing  systeem, of kiest uit de alternatieve opties.

We laten je digitale klantendatabase groeien

Door groei van je online klantendatabase zal niet alleen de Store Traffic toenemen,
ook zullen de kosten drastisch dalen. Leer je klanten kennen, wij brengen zoveel mogelijk klantgegevens in kaart. Simpel, snel en uiterst kostenefficiënt. Neem contact met ons op. 

Hoe werkt het?

Betaal alleen voor het resultaat

We leveren de kraskaarten voorzien van jullie branding

We zorgen voor de kraskaarten met een unieke nummerreeks per vestiging. Daarmee is ook inzicht in de resultaten zodat deze per de vesting herleidbaar zijn. 

We zorgen voor de online deelname pagina

We zorgen dat mobiele deelname ook simpel is. We zorgen voor de automatische, e-mail flow vanuit de vestiging. Gepersonaliseerd (local engagement/branding).

Super eenvoudig kun je de nieuwe klantdata downloaden

We zorgen dat je op ieder moment vanuit de online applicatie simpel de klantdata kunt downloaden. Dat gebeurd op een beveigde wijze via een aantal stappen (AVG-proof).

Belangrijk, de klantgegevens worden jullie eigendom. Gegarandeerd. 

Al onze acties worden exclusief uitgevoerd in samenwerking met de opdrachtgever. 

Dit is geen systeem om zoveel mogelijk emailadressen te verzamelen om die later te delen met anderen. Dat wil je niet.
De geworven klant data is voor 100% voor jullie gebruik. Ook dat wordt natuurlijk aan de klant vertelt (AVG).

Over de kosten. Wij weten dat het werkt, dus investeren we mee!

Eenmalige lage startkosten
  1. Je betaalt uitsluitend de startkosten: de productiekosten van de kraskaarten.

     

  2. De prijzen en kortingen die de klant kan winnen zijn voor rekening van de opdrachtgever.

     

  3. Per deelnemende klant wordt eenmalig een relatief laag bedrag in rekening gebracht.
Meer kosten zijn er niet en we ontzorgen

Wij regelen alle technische zaken. Wij zorgen voor de kraskaartjes, de webpagina’s, de e-mail flows, de geautomatiseerde processen en natuurlijk alles binnen jullie eigen branding eisen. 

In onze applicatie kun je vervolgens uiterst simpel de gegevens downloaden zodat je ze kunt  gebruiken in je huidige e-mailsysteem. Natuurlijk kun je ze ook eenvoudig via onze geavanceerde applicatie versturen.

Kassa medewerkers motiveren (extra optie)

We hebben een additioneel beproeft plan ontwikkeld om te zorgen dat medewerkers actief zoveel mogelijk klanten in hun vestiging gaan registeren. Het is relatief eenvoudig, omdat we precies weten welke vestigingen wekelijks het beste hebben gescoord.


Deze score kan je vergelijken met het maximale potentieel in het verzorgingsgebied en het aantal huishoudingen in dat verzorgingsgebied (CBS databank).  Graag vertellen we meer.   

 

Over ons

Als onderdeel van LMG is het vinden en binden van klanten de rode draad van onze dienstverlening. We begrijpen als geen ander hoe je een langdurige positieve relatie met de klant in stand houdt. Wij zijn een multidisciplinair gedreven team met verschillende specialiteiten in huis.

Ons IT- team heeft het geavanceerde marketing automation en emailmarketing online platform iConneqt ontwikkeld. Maandelijks worden miljoenen persoonlijke aanbiedingsmails door heel Europa verzonden. Met ons online iLoyalty platform ondersteunen we tientallen programma’s Loyalty programma’s. We zorgen voor klantentrouw en meer rendement op bestaande klanten.

In huis hebben we e-mailmarketing adviseurs, vormgevers en copywriters, drukwerk begeleiders en uiterst ervaren inkopers voor de meest uiteenlopende premiums en personeels- en klanten cadeauwinkels.